• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 3. Licenciatura
    • Facultad de Letras y Ciencias Humanas
    • Search
    •   DSpace Home
    • 3. Licenciatura
    • Facultad de Letras y Ciencias Humanas
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Impacto de publicidades con contenido nacionalista en la valoración de la marca y la identidad nacional 

    Castro Viacava, María Alejandra (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2015-03-26)
    El impacto de publicidades con contenido nacionalista de una empresa de telecomunicaciones considerada como hatemarken la identidad nacional y en aspectos relacionados con la valoración de la marca es estudiado a través ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Castro Viacava, María Alejandra (1)
    Subjecthttp://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00 (1)
    Identidad nacional (1)
    Marcas de fábrica--Perú (1)
    Posicionamiento (Publicidad)--Perú (1)
    ... View MoreDate Issued2015 (1)Advisor
    Espinosa Pezzia, Agustín (1)
    xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeTítulo Profesional (1)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV