• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 4. Bachillerato
    • Facultad de Gestión y Alta Dirección
    • Gestión
    • Search
    •   DSpace Home
    • 4. Bachillerato
    • Facultad de Gestión y Alta Dirección
    • Gestión
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    El inbound marketing como estrategia de atracción y fidelización de clientes para la adquisición de tarjetas de crédito de consumo en el sector bancario peruano 

    Magno Caballero, Judith Alejandra; Mautino Rodríguez, Luisa Maria (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2021-06-03)
    La presente investigación presenta como objetivo el elaborar un marco analítico del inbound marketing como estrategia para la atracción y fidelización de clientes para la adquisición de tarjetas de crédito de consumo en ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorMagno Caballero, Judith Alejandra (1)Mautino Rodríguez, Luisa Maria (1)Subject
    Bancos--Perú (1)
    http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 (1)Mercadeo--Aspectos psicológicos (1)
    Satisfacción del cliente (1)
    Tarjetas de crédito--Perú (1)... View MoreDate Issued2021 (1)Advisor
    Wong Valdiviezo, Luis Ángel (1)
    xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeBachillerato (1)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV