• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 4. Bachillerato
    • Facultad de Gestión y Alta Dirección
    • Gestión
    • Search
    •   DSpace Home
    • 4. Bachillerato
    • Facultad de Gestión y Alta Dirección
    • Gestión
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Estudio de la relación entre la personalidad de marca, intención de compra y capital de marca, en las principales cadenas hoteleras multinacionales 

    Cruz Gonzales, Diego Alonso; Pérez Chacón, Gustavo Ismael (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2021-02-18)
    Estudiar sobre la intención de compra de nuestros consumidores, la creación de una personalidad y medición del capital de la marca como una de las principales razones de éxito y ventaja por diferenciación, para una empresa ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorCruz Gonzales, Diego Alonso (1)Pérez Chacón, Gustavo Ismael (1)Subject
    Comportamiento del consumidor (1)
    Hoteles--Mercadeo (1)
    http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 (1)
    Marcas de fábrica--Mercadeo (1)Mercadeo--Investigaciones (1)... View MoreDate Issued2021 (1)Advisor
    Guardamino Baskovich, Romy Barbel Ruth (1)
    xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeBachillerato (1)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV