• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 4. Bachillerato
    • Facultad de Gestión y Alta Dirección
    • Gestión
    • Search
    •   DSpace Home
    • 4. Bachillerato
    • Facultad de Gestión y Alta Dirección
    • Gestión
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Análisis de la relación entre el marketing digital y la decisión de compra de alimentos orgánicos por los consumidores limeños 

    Lucas Agreda, Liliana Yolanda; Mamaní Cruz, Almendra (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2021-06-11)
    La presente investigación tiene como objetivo principal describir la relación entre el marketing digital y la decisión de compra de alimentos orgánicos por los consumidores limeños. A partir de esta investigación, se ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorLucas Agreda, Liliana Yolanda (1)
    Mamaní Cruz, Almendra (1)
    SubjectAlimentos orgánicos--Perú--Lima (1)
    Comportamiento del consumidor (1)
    http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 (1)Mercadeo en Internet (1)... View MoreDate Issued2021 (1)AdvisorEspinosa Winder, Diego (1)xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeBachillerato (1)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV