Search
Now showing items 1-5 of 5
Efectos de la identidad social en la generación de la publicidad boca a boca electrónica (eWOM) en las redes sociales
(Pontificia Universidad Católica del Perú, 2020-05-14)
En los últimos años las redes sociales han sido consideradas como una de las principales
fuentes de información y de entretenimiento en la sociedad en general. Hoy en día, los
consumidores de una marca ocupan un rol ...
Corporate social responsibility practices and performance: the moderating effect of family control
(Pontificia Universidad Católica del Perú, 2020-05-14)
Companies face pressures of legitimacy and social acceptance in the markets where
they operate (Yang, Su, & Fam, 2012). These pressures are accentuated by new trends in
sustainable development (Bonsón & Bednárová, 2015; ...
Internal Market Orientation’s Relationship with Intrinsic Motivation and Perceived Service Quality
(Pontificia Universidad Católica del Perú, 2020-12-04)
The aim of the study was to confirm the influence of Internal Market Orientation (IMO) on
perceived service quality and customer satisfaction with the mediating role of employees’
attitudes, namely, job satisfaction, ...
Measuring regional competitiveness
(Pontificia Universidad Católica del Perú, 2023-07-04)
El objetivo de la investigación fue proponer un nuevo enfoque metodológico para calcular
la competitividad de espacios territoriales subnacionales (Regiones). Para tal fin, como
primer paso, se realizó la revisión de la ...
Assessing the Impact of Corporate Entrepreneurship in the Financial Performance of Subsidiaries of Colombian Business Groups: under Environmental Dynamism Moderation
(Pontificia Universidad Católica del Perú, 2021-03-24)
Corporate entrepreneurship creates opportunities in employment, technological
advances, value creation and cultural transformation for entrepreneurial ecosystems,
entrepreneurs, governments, economies and societies around ...