• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 2. Maestría
    • CENTRUM
    • Dirección de Marketing
    • Search
    •   DSpace Home
    • 2. Maestría
    • CENTRUM
    • Dirección de Marketing
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Planeamiento de marketing para el desarrollo de una línea de productos de tratamiento corporal con insumos del VRAEM para la marca Ésika 

    Arbizu, Tania; Lau, Rocío; Mogrovejo, Carlos; Sota, Elba de la (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2017-07-17)
    En el Perú, el mercado de cremas humectantes-nutritivas y de manos representa el 56.7% de la categoría de tratamiento corporal, y su demanda se encuentra en crecimiento sobre todo en el canal de venta directa. Se observa, ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Arbizu, Tania (1)
    Lau, Rocío (1)
    Mogrovejo, Carlos (1)
    Sota, Elba de la (1)SubjectCosméticos -- Industria y comercio -- Perú (1)... View MoreDate Issued
    2017 (1)
    AdvisorMarquina Feldman, Percy Samoel (1)xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeMaestría (1)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV