• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 2. Maestría
    • CENTRUM
    • Dirección de Marketing
    • Search
    •   DSpace Home
    • 2. Maestría
    • CENTRUM
    • Dirección de Marketing
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Estudio para la evaluación e introducción de tiendas de conveniencia online y offline en Colombia 

    Martínez Arango, María Fernanda; Trujillo Sánchez, Manuel Ignacio; Abuchar Alemán, Miguel Fernando (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2019-07-02)
    Este estudio realizado a través de la presente tesis, pretende orientar y sustentar la necesidad de introducir en las principales Ciudades de Colombia, tiendas de conveniencia, con espacios contemplados entre 200 y 300 ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Abuchar Alemán, Miguel Fernando (1)
    Martínez Arango, María Fernanda (1)Trujillo Sánchez, Manuel Ignacio (1)SubjectComercio electrónico--Colombia (1)Investigación de mercados (1)... View MoreDate Issued2019 (1)AdvisorAlcázar Viacava, Ricardo (1)xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeMaestría (1)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV