• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 3. Licenciatura
    • Facultad de Ciencias y Artes de la Comunicación
    • Search
    •   DSpace Home
    • 3. Licenciatura
    • Facultad de Ciencias y Artes de la Comunicación
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Planificación estratégica de medios publicitarios : la convergencia y su influencia en la generación de brand awareness. Caso : lanzamiento de Entel Perú 2014 

    Rodríguez Solís, Eloy Sergio Luis (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2017-04-25)
    Siendo integrantes de una sociedad moderna y ante un panorama de medios tan variado y un consumidor digital con características importantes a tener en cuenta, el logro de los objetivos estimados en una campaña se torna ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Rodríguez Solís, Eloy Sergio Luis (1)
    Subject
    Empresa Nacional de Telecomunicaciones (Perú) (1)
    Medios publicitarios--Planificación (1)
    Publicidad--Planificación (1)
    Telefonía--Perú (1)
    ... View MoreDate Issued
    2017 (1)
    Advisor
    Bossio Montes de Oca, Juan Fernando (1)
    xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degreeTítulo Profesional (1)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV