• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Search
    •   DSpace Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-5 of 5

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Relación de la inteligencia emocional con la intención de emprendimiento y la autoeficacia emprendedora 

    Manosalvas Vaca, Luis Oswaldo (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2017-03-02)
    En los últimos años los estudios sobre el comportamiento emprendedor han indicado que las decisiones empresariales se basan en criterios racionales y no racionales; por lo tanto, el intentar desarrollar un emprendimiento ...
    Thumbnail

    Location-allocation problem for banking correspondent services : the colombian urban market case 

    Cardona Prada, Juan Carlos (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2017-03-02)
    Banking correspondents are a channel through which third parties operate on behalf of a bank, under a contract authorising the provision of some banking services. This model has been implemented extensively in developing ...
    Thumbnail

    Relación entre propiedad, gobierno y equipo gerencial en la internacionalización de la mediana empresa familiar 

    Andrade Rodas, Francisco E. (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2017-11-08)
    El crecimiento de la economía mundial y la globalización de los mercados han estimulado a las empresas de todo tamaño, estructura de propiedad y sector empresarial a dar una respuesta estratégica expandiendo sus operaciones ...
    Thumbnail

    Measuring digital era impact on brand interaction among young emerging consumers: a case study of colombian consumers 

    Cabrera Rios, Nelson (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2017-11-08)
    Traditional marketing employs the brand funnel metaphor to explain the purchasing process of customers, in order to better aim its efforts towards influencing their decisions. Said funnel is based around five stages: ...
    Thumbnail

    Spiritual intelligence and mindfulness as sources of transformational leadership 

    D’Brot Calderón, Jorge Edmundo (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2017-11-16)
    The transfer rate of transformational leadership training is considered marginal; it is estimated that less than 30% of leaders who participate in the training change their behavior once back in the workplace. Most ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorAndrade Rodas, Francisco E. (1)Cabrera Rios, Nelson (1)Cardona Prada, Juan Carlos (1)D’Brot Calderón, Jorge Edmundo (1)Manosalvas Vaca, Luis Oswaldo (1)Subjecthttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 (5)
    Investigación cuantitativa (5)
    Inteligencia emocional (2)Administración -- Aspectos psicológicos (1)Atención (1)... View MoreDate Issued
    2017 (5)
    AdvisorAvolio Alecchi, Beatrice Elcira (1)Marquina Feldman, Percy Samoel (1)Salomón Salomón, Jaime Oswaldo (1)Vincent, Charles (1)xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_degree
    Doctorado (5)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV